Prikupite Peek Behind-the-Scene na ženskom Svetskom kupu | SR.Lamareschale.org

Prikupite Peek Behind-the-Scene na ženskom Svetskom kupu

Videvši znamenitosti u Vankuveru i navijali za SAD je težak posao, ali neko mora da uradi.

Putovanje je bilo sve o slavljenju svakodnevnih aktivne žene (čak i fudbal-izazov me), zajedno sa sportistima svi znamo i ljubavi (gledamo vas, Becki Sauerbrunn).

Prvo se je bicikl obilazak Vankuvera koji nas je odvezao na prekrasnoj zida mora i na sajtove kao što Chinatovn (grad ima drugi po veličini jedan u Severnoj Americi!) I BC Place, gde bismo kasnije vidjeti US Vomen fudbalski tim igra.

Nakon zaustavljanja za suši ručak, napravili smo naš put do Stanlei Park na sednici joga s pogledom.

Tokom bike tour, jedan od naših vodiča je pomenuo da Graus Mauntin je must-see ako ste u pešačenje (lokalci ga zovu "Graus Grind" ili "Božija Stairmaster", jer postoje 2.830 koraka do vrha).

load...

Tako da dok jede večeru repe salatu i proleće graška rižoto na Edible Kanadi, nekoliko nas molili ponavljanja od Adidas da se probudi pre 6 sati sa nama sledećeg dana i uraditi 90 minuta povećanje pre nego što su zvanične aktivnosti je trebalo da početak.

Staza je u osnovi uspravno, ali bilo je vredelo-ima li boljeg osećaja nego dostigne vrhunac planine nakon dugog pešačenja?

Ovde je pogled sa vrha:

Za ručak, kaiaked smo uz Indian Arm reke na malom ostrvu, gde su naši vodiči roštilja lososa za nas (tako ukusno!).

Zatim je došlo vreme za kulminaciju našeg putovanja The VVC igra!

Moglo bi se osetiti energiju i uzbuđenja drugi stali na stadion.

Bilo je 52,193 ljudi u prisustvu, i skoro svi su bili američki navijači koji su znali šta je u pitanju: Pobeda ili kravata bi klinču Americi mjesto u narednom kolu turnira, dok je gubitak mogao staviti svoje šanse da idemo dalje u opasnosti-ili da ga protiv nekih od najtežih takmičara odmah.

Adidas paket smo imali privilegiju da gledaju utakmicu sa zabavio privilegije kao što su besplatan hrane i pića, ali je bilo teško da se usredsredi na bilo šta od toga, dok je igra se dešava ispred nas.

Stalno sam razmišljao o tome kako su igrači imaju samo priliku da se takmiče u VVC jednom svake četiri godine-a kako neverovatno bilo je da su toliko ljudi tamo ih navijaju na.

load...

(Primetno Postoje navijači još ženske do sada ove godine nego kada je VVC poslednja je održana u 2017, kaže adidas šef fudbalskog Ernesto Bruce.)

Nakon američke ciljem da se vladao van strane (slama!), Ebi Vambach postigao na kraju drugog poluvremena i svaki SAD ventilator na stadionu je trenutno na nogama.

U tom trenutku, kao Amerikanci se da zagrli jedni drugima i Abbi skočio u vazduh u radosti, svaka osoba bilo je deo nečeg većeg od sebe.

(U slučaju da nisu gledali, SAD je na pobedu 1 - 0.)

Čudna stvar se događa kada nosiš svu crvenu, belu i plavu Adidas opremu, a ti si sa grupom od oko desetak drugih fit dame rade istu stvar: Ljudi pretpostavljaju da ste američkih žena fudbalski tim.

Kao što smo napustili stadion, čovek sa velikim američkom zastavom bodrili i slikali sa nama (da bi bio glavni fotografija gore).

Kasnije, dok smo uživali u piću u obližnjem hotelu, više ljudi prišao da bi nas čestitam na našem pobedu.

Upravo Odlučili smo da idemo sa njim (to je više zabava za sve učesnike).

I tako, nisam bio dete flunking JP-ja sam bio deo američkog ženskog fudbalskog tima (ako je samo za jednu noć).

To je velika stvar o sportu: Bez obzira da li prelaze liniju cilja trke, dostizanje vrha planine, navijali na timu svoje zemlje kao što su takmiče na najvišem mogućem nivou, ili čak biti u zabludi za profesionalni sportista, to je visoka ne možete dobiti nigde drugde.

SAD se suočava sa protiv Kolumbije u Edmonton, Kanada, večeras u 8 časova EST.

Možete pratiti na Fok Sports 1 ili NBC Universo.

Slične vesti

9 Butt vježbe za super-tone tush

6 načina da ojačate svoj kardio

7 razloga zbog kojih se Vaša tuga ne menja bez obzira koliko radite

Novi veliki (i Avesome) Fitness Trend: Childs Plai

Svetski rekord 44-godišnje majke šest šatera

Ovaj ludi video vežba ima skoro 20 miliona Facebook pregleda - ali radi li?

Post Fitnes

Šta treba da znate pre nego što pokušate Instagram Star Lude popularne treninge iz Ante Viktorije

7 greške koje možete učiniti u zatvorenom biciklističkom klasi

Šta sam naučio da trčim dva maratona nazad na pozadinu

Ja sam 50 gresaka svakog dana na mesec - Evo šta se dogodilo

Probao sam CrossFit 30 dana da postanem brži trkač - Evo šta se dogodilo

Kako prevazići strah od barbellsa